29 Temmuz 2016 Cuma

SEYYİD KUTUB TEFSİRİ\16-ıncı-cilt

Fikirler hayatın malı oldukları müddetçe yaşarlar.Ortaya atılan her fikir toprağa serpilmiş tohum gibidir.Tohum toprakla temas kurup,güneş enerjisinden istifade ettiği müddetçe yaşama gücüne sahip olabilir.Fikir de böyle...Hayatın içinden geldiği.hayatla irtibat kurabildiği ve hayatın malı olduğu nisbette hayatta kalabilir.Hayatın malı olmamış fikirler,toprağa kök salmamış tohumlar gibidir.Mutlaka bir gün kurumaya mahkümdür.
















































































































































































































































































2 yorum:

  1. Tekrar Kur'an'a döndüm, onu okuyorum; lâkin tefsir kitaplarından değil, bizzat Mushaf’tan okuyorum. Yine o güzel ve sevgili Kur'an'ımı tekrar bulmuş, şevk verici, tatlı tablolarıma yeniden kavuşmuştum. Ancak bunlar eski sadeliğinde basit tablolar değildi. Onlarla ilgili anlayışım da değişmişti. Şimdi onların yüksek hedeflerini anlıyordum. Bunların vukubulan bir olay değil, verilen bir mesel olduğunu idrak etmeğe başlamıştım. Ancak her şeye rağmen o tabloların büyüsü devam ediyordu. Cazibelerinden bir şey kaybetmemişlerdi. Elhamdülillah, Kur'an’ı bulmuştum.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=738448513273219&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  2. Geleneksel cemaatlerle organik bağı olmayan, arayış içindeki tüm gençler,İnsan arzı imarla mükelleftir.
    "İnsan için ancak çalıştığı vardır."
    İran İslamın baş düşmanıdır.Allah yolundan alıkoyan hocalar.
    MEAL HATALARINI KUR'AN'A MAL ETMEK
    "2022 BAHARINDA YENİ BİR DEVRİM SÜRECİ BAŞLIYOR"
    Elimde, avucumda “bir fikrim var.”
    Fikirler hayatın malı oldukları müddetçe yaşarlar.
    Zifiri karanlıkta yol bulmak, yolu bulmak, hedefe vardıracak kılavuzu bulmak ve kılavuz olmak gerçekten zor bir durum. Hele bunun ilklerinden olmak, ilk defa yapmak, çağının ilk put kırıcısı, öncüsü ve örneği olmak daha da zor.
    Bu, bir dönemin sonu olacak. Ve aynı zamanda yeni bir dönemin de başlangıcı.
    https://t.co/JXFX0GTNRD

    YanıtlaSil